S.Pellegrino

2013/07/27miya1975

Decided to drink sparkling water instead of beer as often as possible!

This time I bought S.Pellegrino, my husband & I both like it, but soft water is better than hard water for me so I want to buy a soda maker like sodastream in the near future and make sparkling wanter ourselves using Hawaii water which is pure water without minerals.

食事の時にビールではなく炭酸水を飲むようにしたいなと思い・・・(あくまでも炭酸は必要な炭酸好き夫婦です)

とりあえず、定番のサンペレグリノを久々に購入してみました。美味しいから大好きなんだけど、硬度がちょっと高めなので、私は軟水の方が良いので、近いうちソーダストリームを買って自宅に常備しているハワイウォーターで炭酸水を作るようにしたいなーと思います。

でも、サンペレグリノやペリエはボトルのデザインもいいですよね♪
(私は後のことを考えてビンではなくペットボトルにしましたが^^;)

20130727-08
20130727-09
20130727-10
20130727-11 20130727-12

↑撮影していたらまるきちにイタズラされてパッケージがボロボロになりました・・・わっるい顔、してますね〜

Prev Post Next Post