cafe pour vous

2014/04/19miya1975

Lunch at “cafe pour vous” in Imaizumi – I’ve been looking forward to visiting this cafe as the apple pie à la mode, which is one of my favorite sweets, is very popular here.

I was with a lovely friend of mine, and unexpectedly I saw another friend there! It was a happy accident.

We enjoyed lunch, apple pie and endless talk so much!

今泉にあるカフェ・プールヴーで友人と待ち合わせてランチ♪友人たちがよくアップルパイの画像をSNSにアップしているので、以前から行ってみたかったカフェです(*´ω`*)

偶然にも別のお友達とも遭遇して、しかもその日の朝にFacebookでやり取りしたばかりだったので、引き寄せパワーを感じました♪

こちらのお店はアップルパイだけじゃなくてオリーブオイルにもこだわりがあり、「本日のエキストラヴァージンオイル2種類」がどちらも美味しかった。。。パンが進む進む!!!

しかも、偶然遭遇したお友達が、そのうちのひとつのオススメのオリーブオイルのボトルを帰り際にさりげなくプレゼントしてくれて・・・スマートな心遣いに感動(´;ω;`)

色々なことを話して、友人の知られざる一面を見たり、面白い話を聞いたり・・・楽しく幸せなランチタイムでした。

20140417-01
20140417-02 20140417-03
20140417-04b
20140417-06
20140417-07
20140417-08b
20140417-09
20140417-10
20140417-11
20140417-12b

Prev Post Next Post